Sinds twee jaar werkt ALD Automotive aan een multidisciplinair project omtrent “Customer Excellence” met als doel de klant (terug) in het middelpunt van de belangstelling te plaatsen.

Sinds twee jaar werkt ALD Automotive aan een multidisciplinair project omtrent ‘Customer Excellence’ met als doel de klant (terug) in het middelpunt van de belangstelling te plaatsen.

Om dit te bewerkstelligen werkt het bedrijf van binnenuit en heeft het ‘gedragsprincipes’ naar de klant toe opgesteld die elke medewerker dient te respecteren, ongeacht zijn niveau in het bedrijf.

‘ALD Experience’: van structuur naar cultuur

Met dit project willen we ons DNA kracht bijzetten en de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren.
Drie pictogrammen staan symbool voor ons veranderingsproces en ons leven binnen ALD.

 

   ONE                    READY                  SMILE

 One Ready  Smile

ONE
Als een geheel samenwerken om een unieke, onberispelijke dienstverlening te leveren.

READY
Optreden als expert, meteen helpen en proactief handelen tegenover onze klanten en collega’s.

SMILE
Met de glimlach en de motivatie die ons kenmerkt, ook in 2015 klaar staan.

‘One, Ready, Smile’ groeide uit tot onze bedrijscultuur en is de leidraad bij beslissingen, zowel in relaties met onze klanten als met ons personeel.

Beslissingen over het dagelijkse leven bij ALD Automotive zijn nu veel consistenter en sluiten aan bij de filsofie van ‘One, Ready, Smile’.